måndag 9 juli 2012

Ridit ner till sjön och badat:)


Vi tog först en ridtur ut travade mest, och sen så red vi ner till sjön:)
Jag på Elgur och Annica på Urvinda och mamma på Saela.
Det var extremt mycket bromsar och flugor. Hästarna tyckte inte att det var speciellt trevligt,men när vi kom ner till sjön och badade så blev det lite bättre.
Och för förta gången så har  Elgur badat,gick efter Saela då gick det bra :)Var nere själv med honom för några veckor sedan och då vågade han inte gå i.
Dom tyckte verkligen det var jätte skönt att plaska runt  i vattnet och äta lite vass:)
Elgur tycker han börjar bli riktigt cool och lyssnar riktigt bra på mig,känner att jag har bra kontroll på honom trots att han kan bli lite het ibland.
Hundarna Alva och Angelina"Liten" var med när vi red ut och ner till sjön och han brydde sig inte om det heller,inte ens när hundarna kom i full fart bakom:)

Ska ta lite nya bilder på Elgur,ska nog ta med honom ner till sjön och ta några där:)

Jag och Saela förra sommaren.Foto  Martina (min kusin)



Leta i den här bloggen